Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για τη συγκεκριμένη εταιρία κινητής τηλεφωνίας - ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά σε συνδομητή



Εχω βλάβη στο σταθερό μου τηλέφωνο και στη σύνδεση του internet από την ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ παρακαλώ, (28/11/2016).

Πήρα τηλέφωνο την ίδια κιολας μέρα στην εταιρία και μου είπαν πως θα το "κοιτάξουν" και θα επικοινωνήσουν ΑΜΕΣΑ μαζί μου. Μου έστειλαν μήνυμα με τον αριθμό βλάβης και μετά... ΤΙΠΟΤΑ.

Πήρα την επόμενη μέρα και μου είπαν οτι η βλάβη της γραμμής μου θα αποκατασταθεί μεσα σε 48 ώρες και θα με ενημερώσουν. ΤΙΠΟΤΑ


Ξαναπήρα μετά από 48 ώρες και μου είπαν οτι θα το έχουν φτιάξει μέσα στις επόμενες 24 ώρες και θα με ενημερώσουν. ΤΙΠΟΤΑ.

Ξαναπήρα μετά από 1 μέρα και μου είπαν ότι θα με πάρουν ΑΜΕΣΑ να κλείσουμε ραντεβού να έρθει ο τεχνικός να το φτιάξει. ΤΙΠΟΤΑ.

Πήρα πάλι την επόμενη και την επόμενη και την επόμενη και ακουγα το ίδιο βιολί: "Εχετε απόλυτο δίκιο κυρία μου,μας συγχωρείτε και ευχαριστούμε για την υπομονή σας, θα σας καλέσουμε άμεσα να έρθει ο τεχνικός. Και μαντέψτε... ΤΙΠΟΤΑ

Εχει περάσει 1 εβδομάδα και η εταιρία όχι μόνο αδιαφορεί αλλά με κοροιδεύει κατάφορα.

Και δεν θα με ενοχλούσε τόσο έαν το ίντερνετ το είχα μόνο για ψυχαγωγία, αλλά το χρειάζομαι γιατι ΔΟΥΛΕΎΩ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

Αυτή τη στιγμή που η cosmote απλά αδιαφορεί και οι τεχνικοί κάθονται και ξύνονται εγώ χάνω λεφτά. Χάνω τα μεροκάματά μου, απλά γιατι... ΕΤΣΙ τους κάπνισε.

Δεν θα μπορέσω να κάνω Χριστούγεννα κ θα πεινάσει η οικογένειά μου γιατι απλά στην Cosmote ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ.

Δεν θα συζητήσω το γεγονός πως στο σπίτι έχουμε ηλικιωμένο άτομο και δεν έχουμε εδω και 1 εβδομάδα σταθερο... αυτό είναι άλλο θέμα.

Και μόλις έρθει ο λογαριασμός η εταιρία θα θέλει να πληρωθεί και αν δεν συμβεί αυτό (γιατί εγώ από δικό της λάθος δεν έχω δουλέψει) ΦΥΣΙΚΑ θα το κάψουν.

ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?

Και ρωτάω εγώ... ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΝΩ?

Όποτε ζητάω να με συνδέσουν με το νομικό τμήμα για να διακόψω τη "συνεργασία" μας και φυσικά να τους πω πως θα κινηθώ κατάλληλα και  θα απαιτήσω διαφυγόντα κέρδη, δεν με συνδέουν ΠΟΤΕ.

Φυσικά από 'δω και πέρα τον λόγο έχει ο δικηγόρος μου.

Η υπομονή μου εξαντλήθηκε και καλό θα ήταν όλοι οι συνδρομητές να ενημερωθούν γι αυτή τους τη συμπεριφορα.

Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σε φάση υλοποίησης τα ψηφιακά ιδρώμετρα για την πόλη της Αμφιλοχίας

Σε φάση υλοποίησης αναμένεται να εισέλθει το  έργο « Προμήθεια και εγκατάσταση ψηφιακών Υδρομετρητών και ολοκληρωμένου συστήματο...